״מומלץ לאוכלוסיות היעד להתחסן נגד שלבקת חוגרת״

עפר גדנקן No Comments on ״מומלץ לאוכלוסיות היעד להתחסן נגד שלבקת חוגרת״

עם כניסתו לסל הבריאות של חיסון חדשני נגד מחלת השלבקת חוגרת שיינתן החל מ- יב' תמוז (1 ביולי) בכל קופות החולים, החלה מכבי שירותי בריאות במתן החיסונים כבר בימים האחרונים. מכבי היא הראשונה שמאפשרת להתחסן כבר כעת.

17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

עם הגעתו לארץ של החיסון החדש, שינגריקס (SHINGRIX), הוא הוכלל בסל הבריאות לכלל המטופלים מעל גיל 65 ולמדוכאי חיסון ספציפיים בכל גיל. בקטגורית מדוכאי חיסון נכללים מושתלי תאי גזע; מושתלי איברים; חולים אונקולוגים עם ממאירות סולידית פעילה לפני ואחרי טיפול כימותרפי; וחולים בעלי ממאירות המטולוגית פעילה.

במכבי מאפשרים גם לחברים בגילאי 50-65 אשר אינם זכאים לפי הסל, לקבל את החיסון בהנחה משמעותית דרך הביטוח המשלים.

החיסון יינתן החל מ- יב' תמוז (1 ביולי) בכל קופות החולים כאשר במכבי הוא ניתן כבר כעת לאוכלוסיית היעד ואפשר לזמן לו תור במרפאת האחיות דרך מוקד מכבי ללא הפסקה. החיסון ניתן בשתי מנות במרווח של 2-6 חודשים ביניהן.

ראש תחום מחלות זיהומיות במכבי שירותי בריאות ד"ר שירלי שפירא בן-דוד: "החיסון החדש נמצא בשימוש מזה מספר שנים בעולם, וכעת הגיע לישראל. החיסון יעיל יותר ולאורך זמן כנגד המחלה וסיבוכיה מהחיסון שהיה עד כה בשוק בישראל. כיוון שהוא חיסון מומת – ניתן לתת אותו גם למדוכאי חיסון שהם חלק מאוכלוסיות הסיכון. אני ממליצה לכלל המטופלים באוכלוסיות היעד לגשת להתחסן, בין אם חוסנו בעבר וכמובן אם לא. באמצעות מרשם מהרופא האישיים ניתן להגיע אל מרפאת מכבי הקרובה וכך למנוע תחלואה בשלבקת חוגרת וסיבוכיה״.



0 תגובות